Ο Τουρισμός στην Ψηφιακή Οικονομία

ΠΕΡΙΛΗΨΗ

Η μελέτη αυτή αποτελείται από δύο μέρη. Το πρώτο μέρος καλύπτει κυρίως το θεωρητικό υπόβαθρο και τις επιπτώσεις των σύγχρονων τεχνολογιών στον τουρισμό, ενώ το δεύτερο μέρος περισσότερο πρακτικό και δείχνει πώς τουριστικές επιχειρήσεις ενσωματώνουν την ψηφιακή τεχνολογία στη λειτουργία τους.

 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Μερος Α: Επιδρασεις Της Ψηφιακης Τεχνολογιας Στη Ζητηση
Τουριστικων Υπηρεσιων

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1. Μακροοικονομικές επιδράσεις

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2. Μεταβολές στην κατανομή του ελεύθερου χρόνου

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3. Η τεχνολογία ελαχιστοποιεί τους παράγοντες που εμποδίζουν την
πραγματοποίηση ταξιδιών

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4. Αλλαγή στις καταναλωτικές προτιμήσεις των τουριστών

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5. Αλλαγές στους σκοπούς πραγματοποίησης ενός ταξιδιού

ΑΝΤΙ ΕΠΙΛΟΓΟΥ

Μερος Β: Επιδρασεις Της Ψηφιακης Τεχνολογιας Στην Οργανωση
Και Λειτουργια Των Ξενοδοχειακων Επιχειρησεων

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1. Οι μικρές και μεσαίες ξενοδοχειακές επιχειρήσεις και οι
τεχνολογίες πληροφοριών και επικοινωνίας

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2. Η νέα εποχή στον τουριστικό τομέα, TRAVEL2.0

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3. Εφοδιαστική Αλυσίδα και Ηλεκτρονικές Προμήθειες

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4. Νομικά Θέματα που αφορούν την χρήση ΤΠΕ στις ξενοδοχειακές
επιχειρήσεις

Παραρτημα I: Οι Ηλεκτρονικές Αγορές στην Ελλάδα

Παραρτημα II: Συστήματα Διαχείρισης Ξενοδοχειακής Μονάδας (PMS)

 

 

Δείτε αποσπάσματα της μελέτης παρακάτω:


ΣΧΕΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΑ